.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رهاسازی بچه ماهیان خاویاری گرفتار در تور به دریا
صیادان پره مازندران از ۱۵ مهر ماه تاکنون حدود ۳ هزار قطعه بچه ماهیان خاویاری که در تور‌های آنان گرفتار شده بودند را در دریا رها کردند.

به گزارش شمال نیوز، ولی اله محمدزاده مدیر کل شیلات مازندران با بیان اینکه بر اساس توافق ۵ کشور ساحلی دریای خزر صید تجاری ماهیان خاویاری تا سال ۲۰۱۹ ممنوع است، افزود: ناظران اداره کل شیلات استان به منظور رعایت این مصوبه و همچنین نظارت بر فعالیت صیادی در دریای خزر، در تمامی تعاونی‌های صیادی حضور دارند و بر فعالیت آنان مطابق قوانین و مقررات نظارت می‌کنند.

وی گفت: ارتقا دانش و آگاهی صیادان و ماهیگیران شمال کشور حرکت خود جوشی را در آنان ایجاد کرده است که نتیجه آن رها سازی ماهیان خاویاری گرفتار شده در تور برای حفظ و بازسازی ذخایر ارزشمند آبزیان دریای خزر است.

محمد زاده با قدردانی از مشارکت جامعه صیادی در امر بازسازی ذخایر آبزیان گفت: صیادان مازندرانی از ابتدای فصل صید تاکنون ۲۹۸۵ قطعه بچه ماهی خاویاری گرفتار شده در تور را مجدداً به دریا بازگرداندند.

مدیر کل شیلات مازندران یادآور می‌شود ۵۳ شرکت تعاونی صیادی پره در استان به صید ماهی می‌پردازند که تا ۲۰ آذر ماه ۷۸۰ تن انواعماهیان استخوانی را صید و روانه بازار کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.